Bardzo dużo osób zastanawia się co zrobić aby przytyć.

Choć wiele osób próbuje schudnąć i uważa to za coś niewykonalnego, to większość z nich nie zdaje sobie sprawy, jak trudno jest przytyć.

Z tego artykułu dowiesz się co zrobić aby przytyć. Co jeść aby przytyć. Dowiesz się co jeść aby przytyć zdrowo.

Odpowiemy także na nurtujące wszystkie panie pytanie, co zrobić żeby przytyć w biuście.

Czy płeć ma znaczenie?

Niezależnie od tego czy jesteś kobietą, czy mężczyzną, tyjesz i chudniesz w ten sam sposób.

Pomimo tego, że tyjemy i chudniemy tak samo, nie znaczy to, że każdy nabiera wagi i traci kilogramy tak samo.

Proces ten w dużej mierze uzależniony jest od naszego metabolizmu, czyli szybkości spalania kalorii.

Każdy z nas ma inny metabolizm. Im szybszy, tym trudniej będzie ci przytyć.

Metabolizm zwalnia z wiekiem, dlatego osobom starszym łatwiej nabrać dodatkowych kilogramów.

Problemy z metabolizmem mogą też występować z powodu różnych chorób.

Pizza

Co zrobić żeby przytyć?

Zasada tycia jest prosta – musisz jeść więcej niż wynosi twoje dzienne zapotrzebowanie na kalorie.

I to naprawdę wszystko!

Klucz do sukcesu to dowiedzieć się, jakie jest nasze dzienne zapotrzebowanie na kalorie i spożywać więcej kalorii!

Jak obliczyć swoje dzienne zapotrzebowanie na kalorie?

Najłatwiej skorzystać z kalkulatora kalorii, np. takiego jak ten.

Gdy już wiesz ile kalorii musisz jeść, czas dowiedzieć się, co jeść.

Najwięcej kalorii tracimy podczas wysiłku fizycznego, dlatego jeśli chcesz szybko przytyć, zrezygnuj z nadmiaru aktywności fizycznej.

Co jeść żeby przytyć?

Jeżeli nie zależy nam na zdrowiu to możemy jeść dosłownie wszystko.

Choć wiele osób myśli, że tuje się od tłuszczu, to tak naprawdę tyjemy przede wszystkich od węglowodanów, czyli cukrów.

Najszybciej przytyć jedząc fast foodu, czipsy, słodycze, pijąc Coca Colę i inne słodkie napoje.

Nie polecamy jednak tej metody. Można przytyć zdrowo!

Co jeść aby przytyć zdrowo?

Najpierw trochę naukowego wyjaśnienia.

Jak już wspomnieliśmy wcześniej, głównie tyjemy od węglowodanów.

Organizm wykorzystuje część zjedzonych cukrów na produkcję ciepła, część cukrów zamienia się w glikogen w mięśniach (jako zapas energii na później).

Te niewykorzystane węglowodany zamieniają się w tłuszcz.

Dzieje się tak szczególnie jeśli cukry pochodzą z pokarmów o wysokim indeksie glikemicznym.

Dlatego jeśli chcemy przytyć zdrowo powinniśmy jeść normalnie, regularnie, ewentualnie większe porcje i wybierać do jedzenia produkty o wysokim indeksie glikemicznym.

Produkty o wysokim indeksie glikemicznym znajdziesz poniżej:

Produkt i IG
Chrupki pszenne – 70
Mąka kukurydziana – 70
Proso – 70
Ryż biały gotowany – 70
Kasza jaglana, ugotowana – 71
Banany dojrzałe – 72
Popcorn – 72
Rzepa – 72
Arbuz – 75
Dynia – 75
Płatki ryżowe – 80
Płatki kukurydziane – 84
Chleb pszenny – 85
Marchewka długo gotowana – 85
Płatki owsiane błyskawiczne – 85
Ziemniaki pieczone – 85
Miód – 87
Chipsy – 90
Kleik ryżowy – 90
Ziemniaki puree – 90
Chleb – Pieczywo francuskie – 95
Chleb biały – 95
Ziemniaki gotowane – 95
Glukoza – 100
Daktyle suszone – 103
Maltoza – 110

ryż na patelni

Pamiętaj, żeby nie jeść tylko produktów o wysokim indeksie glikemicznym, a jedynie dodawać je do normalnej diety.

Spożywanie samych produktów o wysokim IG może prowadzić do wielu chorób.

Tak więc żeby przytyć jedz o kromkę chleba więcej na sniadanie i na kolację. Na obiad nałóż sobie więcej ziemniaków lub ryżu. Jedz dojrzałe owoce, ponieważ mają więcej cukru.

Z czasem waga zacznie iść do góry.

Co zrobić żeby przytyć w biuście

Piersi

W tym miejscu musimy zmartwić wszystkie panie. Nie da się przytyć tylko w biuście.

Tyjemy wszędzie. Choć panie mają w pierwszej kolejności tendencję do tycia właśnie w biuście, na pupie i na udach (Panowie w pierwszej kolejności na brzuchu).

Więc co zrobić żeby przytyć w biuście?

Najlepszym sposobem są ćwiczenia fizyczne na klatkę piersiową.
Jeżeli jesteś młodą kobietą, to poczekaj z treningiem. Być może piersi jeszcze urosną same.

Trening na siłowni powinien być ogólnorozwojowy, ale możesz włączyć do niego więcej ćwiczeń właśnie na mięśnie klatki piersiowej.

Jest jeszcze jeden prosty sposób żeby “przytyć” w biuście. Banalny.

Drogie panie zwracajcie uwagę na swoją postawę! Tak! Wystarczy się wyprostować, ściągnąć łopatki do tyłu, a wasza klatka piersiowa “urośnie” w mgnieniu oka!

To wydaje się śmieszne, ale jest prawdziwe. I działa.

Starajcie się zawsze dbać o proste plecy, a będziecie bardziej zadowolone ze swojego biustu.

Podziel się swoją opinią o nabieraniu wagi. Co poskutkowało u Ciebie?

Udostępnij także artykuł na Facebooku, jeśli wśród Twoich znajomych jest ktoś, to chciałby wiedzieć jak przytyć.

Znajdź nas także na: